3CX Facebookin ja live-chatin integroinnin avulla voit säästää aikaa, lisätä asiakastyytyväisyyttä ja tehostaa tuloksia. Yhteydenpito asiakkaisiisi on helppoa; viestit toimitetaan välittömästi web-klienttiin ja älypuhelinsovelluksiin, joten agentit voivat vastata, siirtää ja ratkaista asiakkaiden kyselyitä samalta alustalta, jota he käyttävät kaikkeen muuhun viestintään. 3CX:n Facebook-integraatio tarkoittaa, että sinun ei tarvitse antaa useille agenteille pääsyä kaikille tärkeille Facebook-sivullesi. Suorita integrointi Facebook-tilisi kanssa, määritä saapuvat chatit tiettyyn jonoon, niin agenttisi voivat vastata samalla tavalla kuin live-chatissa. Avaamatta koskaan Facebook-sovellusta tai saamatta järjestelmänvalvojan oikeuksia.
VASTAA VIESTEHIN FACEBOOK-YRITYSTILIN KAUTTA
- Vastaa uusiin Facebook-viitteisiin nopeammin.
- Siirrä keskustelut päteville tiimin jäsenille.
- Uusi tukikanava.
- Anna asiakkaille luottamusta ottaa yhteyttä.
- Vahvista brändiäsi paremmilla vasteajoilla.
YKSI RATKAISU VIESTEILLE, PUHELUILLE JA VIDEOLLE
- Auta asiakkaita useissa kanavissa yhdestä alustasta.
- Ei tarvitse vaihtaa sovellusten välillä – säästä agentin aikaa.
- Facebook-viestejä seurataan ja arkistoidaan keskitetysti.
- Ei tarvita useita FB-järjestelmänvalvojia – lisää rajattomasti käyttäjiä jonoon.
PAREMPAA ASIAKASPALVELUA
- Kommunikoi asiakkaalle sopivan kanavan kautta.
- Käytä CRM-integraatiota historian seuraamiseen ja tulosten lisäämiseen.
- Tunnista asiakkaat ja mukauta vastaus.
- Tarjoa live-chat-viestejä myös ilman verkkosivustoa
MÄÄRITÄ FACEBOOK VÄLITTÄMÄÄN VIESTIT RYHMÄLLE
- Jonopohjainen viestien ryhmäkäsittely
- .Tiketit voidaan määrittää ensimmäiselle vastaajalle.
- Varmista oikea vastausprioriteetti.
- Integroi SLA-käytäntöihin.
- Raportit antavat sinulle tietoa vastausajoista ja viestien tehokkuudesta.
Lataa tästä itsellesi vuodeksi ilmainen 3CX-puhelinjärjestelmä
Tai pyydä lisätietoja
[accua-form fid=”2″]