3CX Facebookin ja live-chatin integroinnin avulla voit säästää aikaa, lisätä asiakastyytyväisyyttä ja tehostaa tuloksia. Yhteydenpito asiakkaisiisi on helppoa; viestit toimitetaan välittömästi web-klienttiin ja älypuhelinsovelluksiin, joten agentit voivat vastata, siirtää ja ratkaista asiakkaiden kyselyitä samalta alustalta, jota he käyttävät kaikkeen muuhun viestintään. 3CX:n Facebook-integraatio tarkoittaa, että sinun ei tarvitse antaa useille agenteille pääsyä kaikille tärkeille Facebook-sivullesi. Suorita integrointi Facebook-tilisi kanssa, määritä saapuvat chatit tiettyyn jonoon, niin agenttisi voivat vastata samalla tavalla kuin live-chatissa. Avaamatta koskaan Facebook-sovellusta tai saamatta järjestelmänvalvojan oikeuksia.

VASTAA VIESTEHIN FACEBOOK-YRITYSTILIN KAUTTA

 

  • Vastaa uusiin Facebook-viitteisiin nopeammin.
  • Siirrä keskustelut päteville tiimin jäsenille.
  • Uusi tukikanava.
  • Anna asiakkaille luottamusta ottaa yhteyttä.
  • Vahvista brändiäsi paremmilla vasteajoilla.

 

 

YKSI RATKAISU VIESTEILLE, PUHELUILLE JA VIDEOLLE

  • Auta asiakkaita useissa kanavissa yhdestä alustasta.
  • Ei tarvitse vaihtaa sovellusten välillä – säästä agentin aikaa.
  • Facebook-viestejä seurataan ja arkistoidaan keskitetysti.
  • Ei tarvita useita FB-järjestelmänvalvojia – lisää rajattomasti käyttäjiä jonoon.

PAREMPAA ASIAKASPALVELUA

 

  • Kommunikoi asiakkaalle sopivan kanavan kautta.
  • Käytä CRM-integraatiota historian seuraamiseen ja tulosten lisäämiseen.
  • Tunnista asiakkaat ja mukauta vastaus.
  • Tarjoa live-chat-viestejä myös ilman verkkosivustoa

MÄÄRITÄ FACEBOOK VÄLITTÄMÄÄN VIESTIT RYHMÄLLE

  • Jonopohjainen viestien ryhmäkäsittely
  • .Tiketit voidaan määrittää ensimmäiselle vastaajalle.
  • Varmista oikea vastausprioriteetti.
  • Integroi SLA-käytäntöihin.
  • Raportit antavat sinulle tietoa vastausajoista ja viestien tehokkuudesta.

Lataa tästä itsellesi vuodeksi ilmainen 3CX-puhelinjärjestelmä

Tai pyydä lisätietoja

[accua-form fid=”2″]