5* KOMMUNIKAATIOJÄRJESTELMÄ HOTELLEIHIN
Tarjoa vieraillesi 5 tähden kommunikaatiokokemus ilman suurta hintalappua helposti hallittavalla hotelli-PBX:llä 3CX:lta. Hotellipuhelinjärjestelmä on optimoitu sisäiseen ja vieraiden sekä vastaanoton väliseen viestintään. Sisältää herätyssoittojen ajoittamisen, DND:n ja helpon uloskirjautumisen.
Ihastuta vieraitasi henkilökohtaisilla tervehdyksillä, kun he soittavat vastaanottoon.]Integroi 3CX olemassa olevaan PMS-järjestelmääsi ilman ylimääräisiä kustannuksia automatisoidaksesi sisäänkirjautumisen/uloskirjautumisen ja puhelulaskutuksen generoinnin.
Säästä kustannuksissa ja järjestelmän hallinnassa, optimoi henkilökunnan viestintää ja varmista, että positiiviset TripAdvisor-arvostelut jatkavat saapumistaan.
EDULLINEN JA HELPPO YLLÄPITÄÄ
• Lisää ja poista laajennuksia helposti – ei käyttäjälisenssejä.
• Avoimet standardit: käytä olemassa olevaa infrastruktuuria ja edullisia laitteita.
• Plug-and-play IP-puhelimille, SIP-ltrunkeille ja gatewaylle.
PMS-integrointi Fidelio, Protel, roomMaster
• Integroituu Protel-, roomMaster-, Micros-Fidelio- ja muihin järjestelmiin.
• Näytä vieraiden nimi vastaanotossa, huonepalvelussa ja hallinnon puheluissa
• Kaikki valmiina laskutusta varten helpon uloskirjautumistoiminnon avulla.
• Estä ulkoiset puhelut, kun huone ei ole käytössä.
Vieraiden tyytyväisyys taattu
• Tunnista vieraiden puhelut soittajan tunnistetiedolla ja henkilökohtaisella tervehdyksellä.
• Poista vanhat vierasviestit ja määrittele uudelleen uudella vierasnimellä.
• Anna vieraiden ajoittaa herätyssoittoja ja käyttää ”Do Not Disturb” -toimintoa.
• Siivouspalvelun avulla siivoojat voivat asettaa huoneen tilan puhelimen kautta.
Lisää verkkovarausten määrää Live Chatilla
• Lisää 3CX Live Chat mihin tahansa verkkosivustoon ja katso varausmäärien kasvua.
• Luo Live Chat -jono, johon sisältyy enemmän kuin vain vastaanottohenkilökuntaa.
• Integroi WhatsAppin ja Facebookin kanssa nopean vastauksen tarjoamiseksi vieraiden kysymyksiin
Haluatko lisätietoja:
[accua-form fid=”2″]