5* KOMMUNIKAATIOJÄRJESTELMÄ HOTELLEIHIN

 

 

 

 

Tarj3CX Phone System | Main Featuresoa vieraillesi 5 tähden kommunikaatiokokemus ilman suurta hintalappua helposti hallittavalla hotelli-PBX:llä 3CX:lta. Hotellipuhelinjärjestelmä on optimoitu sisäiseen ja vieraiden sekä vastaanoton väliseen viestintään. Sisältää herätyssoittojen ajoittamisen, DND:n ja helpon uloskirjautumisen.

Ihastuta vieraitasi henkilökohtaisilla tervehdyksillä, kun he soittavat vastaanottoon.]Integroi 3CX olemassa olevaan PMS-järjestelmääsi ilman ylimääräisiä kustannuksia automatisoidaksesi sisäänkirjautumisen/uloskirjautumisen ja puhelulaskutuksen generoinnin.

Säästä kustannuksissa ja järjestelmän hallinnassa, optimoi henkilökunnan viestintää ja varmista, että positiiviset TripAdvisor-arvostelut jatkavat saapumistaan.

 

 

 

EDULLINEN JA HELPPO YLLÄPITÄÄ

 

• Lisää ja poista laajennuksia helposti – ei käyttäjälisenssejä. Funny man holding a bell

• Avoimet standardit: käytä olemassa olevaa infrastruktuuria ja edullisia laitteita.

• Plug-and-play IP-puhelimille, SIP-ltrunkeille ja gatewaylle.

 

 

 

 

 

PMS-integrointi Fidelio, Protel, roomMaster

 

PBX Integration Logos

• Integroituu Protel-, roomMaster-, Micros-Fidelio- ja muihin järjestelmiin.

• Näytä vieraiden nimi vastaanotossa, huonepalvelussa ja hallinnon puheluissa

• Kaikki valmiina laskutusta varten helpon uloskirjautumistoiminnon avulla.

• Estä ulkoiset puhelut, kun huone ei ole käytössä.

Vieraiden tyytyväisyys taattuCustomer Experience - Online Review

• Tunnista vieraiden puhelut soittajan tunnistetiedolla ja henkilökohtaisella tervehdyksellä.

• Poista vanhat vierasviestit ja määrittele uudelleen uudella vierasnimellä.

• Anna vieraiden ajoittaa herätyssoittoja ja käyttää ”Do Not Disturb” -toimintoa.

• Siivouspalvelun avulla siivoojat voivat asettaa huoneen tilan puhelimen kautta.

Lisää verkkovarausten määrää Live Chatilla

Live chat in hotel reservation page screenshot • Lisää 3CX Live Chat mihin tahansa verkkosivustoon ja katso varausmäärien kasvua.

• Luo Live Chat -jono, johon sisältyy enemmän kuin vain vastaanottohenkilökuntaa.

• Integroi WhatsAppin ja Facebookin kanssa nopean vastauksen tarjoamiseksi vieraiden kysymyksiin

 

 

 

 

Haluatko lisätietoja:

[accua-form fid=”2″]